Ons metier.
Gemotiveerde en gekwalificeerde mensen, een uitgekiende procesoptimalisatie, gestroomlijnd op ons digitaal platform en een aanpak op maat zorgen voor een uniek vlotte klantenervaring waar we terecht trots op zijn. We hebben hem dan ook een naam gegeven: “Smooth operations”.
Werken bij Janssens Field Services is toegeven aan je ambitie. Of je nu kiest voor een job als technicus, coördinator of helpdesk operator, bij ons krijg je de kans om jezelf volledig te ontplooien en te groeien binnen ons bedrijf.
De toenemende complexiteit van Field Services maakt het steeds moeilijker en duurder voor bedrijven en organisaties om ze op een kostenefficiënte manier binnen de kerncapaciteiten te integreren. Onze meerwaarde hierin wordt gevormd door onze inherente kwaliteit, onze grote flexibiliteit en ons continu streven naar de laagste netto kosten.
Door de introductie van een innovatieve werkwijze slaagde JFS er in 2009 als enige installateur in om Scarlet’s netwerk van 30.000 klanten in enkele maanden vlekkeloos naar Proximus te migreren. De innovatieve werkwijze is ondertussen de marktstandaard geworden en JFS Belgisch marktleider in Telecom thuisaansluitingen.
De stad Kortrijk onderzocht voor zijn bewoners de voordelen die verbonden zijn aan de installatie van een “Fiber to Home netwerk” met toepassingen op het vlak van e-health, high-speed gaming en andere multimedia toepassingen, het Internet der Dingen, en zogenoemde “user-driven content” toepassingen.
Ontdek hier de doorslaggevende elementen die de stad Kortrijk voor JFS lieten kiezen om – in een consortium met Alcatel Lucent, Bell, Belgacom, IBPT en iMinds – dit uitdagende project tot een succesvol einde te brengen.
Met een capaciteitsstijging van 150% in 4 weken migreert JFS een volume aan klanten dat groter is dan het vooropgestelde objectief. Flexibiliteit en inzet zitten in het DNA van het bedrijf ingebakken.
Klik hier om je in te schrijven