Over Janssens field services

De toenemende complexiteit van Field Services maakt het steeds moeilijker en duurder voor bedrijven en organisaties om ze op een kostenefficiënte wijze als kerncapaciteit uit te bouwen.

De klantenervaring die wij bij JFS bieden is dan toonaangevend. Wat maakt ons zo uniek? Onze veelzijdige medewerkers, onze bewezen methodologieën en ons eigen digitaal platform laten ons toe om samen met u Field Services te ontwerpen die beantwoorden aan uw huidige en toekomstige behoeften en ze vlekkeloos uit te voeren.

Onze missie? ‘Wij leveren ongeëvenaarde klantenervaringen”. Dat is ons metier. de waarde van steeds dat stapje verder te gaan, dat beetje meer te doen, dat ietsje hoger te grijpen. Het is die attitude die ons in staat stelt om u de beste kwaliteit te bieden aan de hoogste flexibiliteit tegen de laagste netto totaalkost.

Het zijn precies die elementen die van ons uw partner bij uitstek maken in Field Service Outsourcing en u in staat stellen om te diversifiëren, een uniek marktvoordeel te realiseren en een benijdenswaardige concurrentiepositie uit te bouwen.

Tevens zijn we een betrouwbare partner die u kan assisteren bij het externaliseren of een Management Buy Out van uw service-organisatie.

Directiecomité

koen@jfs.be
LinkedIn profiel
Lees Biografie
Koen Verbergt
CEO en co-founder
christophe@jfs.be
Lees Biografie
Christophe Vervroegen
COO en co-founder
geert@jfs.be
LinkedIn profiel
Lees Biografie
Geert Van Baelen
Smooth Operations officer
steven@jfs.be
LinkedIn profiel
Lees Biografie
Steven Genné
Chief Inspiration Officer

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)

Wij dragen ons steentje bij

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) is een continu verbeteringsproces waarbij ondernemingen vrijwillig en op systematische wijze economische, ecologische- en sociale overwegingen op een geïntegreerde manier in de gehele bedrijfsvoering opnemen.

Continu verbeteringsproces:

  • De oprichting van de werkgroep MVO in 2012

Economische overwegingen:

  • Het stimuleren en ondersteunen intrapreneurship binnen de groep: begeleiden van medewerkers die met start-up, spin-off of op andere manieren met een eigen bedrijf willen beginnen, indien dit past binnen de bredere groepsstrategie.

Ecologische overwegingen:

  • De CO2-afdruk verkleinen
  • Kiezen voor vloerverwarming in de vernieuwde kantoren
  • Een haalbaarheidsstudie over hernieuwbare energie in kantoren en magazijnen

Sociale overwegingen:

  • Het verhogen werknemersparticipatie via ondernemingsraad
  • Het comité van veiligheid en gezondheid
  • Het feestcomité
  • Het verwelkomingcomité nieuwe medewerkers
  • Begeleiding na ontslag of heroriëntatie van mensen met baan mismatch
  • Begeleidingsprogramma voor medewerkers met burn-out of bore-out
  • Begeleidingsprogramma voor medewerkers met problematisch alcohol- of druggebruik.

Meer informatie kunt u vinden in onze gedragscode die u hier kan downloaden:

Onze klanten

Devices & retail

ICT

Utility

Beveiliging

Telecom



Word vandaag lid van onze nieuwsbrief!

Klik hier om je in te schrijven