Uw partner op maat
Uw project is uniek. De service levels die daarbij passen kunnen alleen maar even uniek zijn en dus gaan we met u op zoek naar een aanpak die uw noden en verwachtingen het best inlost. Afhankelijk van de specifieke parameters (lead times, SLA’s, logistieke flow, etc.) van uw project werken we graag samen een service level uit dat het meest geschikt is op dat moment. We onderscheiden drie stijgende niveaus van samenwerking:
value added
result
cost
1
Ambassadorship 2.0
Solution: we create value and deliver brand experience
The extra mile: you enjoy ambassadorship 2.0: our technician is your brand ambassador creating value by spotting opportunities and up selling for you.
2
Field service outsourcing
Solution: we subcontract the staff you need
The extra mile: we reduce the total-cost-to-serve for increased efficiency
3
Bodyshopping
Solution: we provide the staff you require
The extra mile: we keep extra staff at the ready for when holidays, sick leaves or peak moments challenge you

Bodyshopping is het basisniveau van onze dienstverlening.
Wij zorgen voor gemotiveerde, getrainde en goed uitgeruste mensen die bij uw klanten voor een ongeëvenaarde merkervaring zorgen.
The extra mile:
Piekmomenten, vakantieperiodes of het griepseizoen? Geen zorg. In onze vervangingspool staat een evenwaardig gemotiveerd, getraind en uitgerust technisch team paraat om in te vallen of bij te springen.

In Field Services Outsourcing vertrouwt u ons de volledige opdracht toe.
Wij zorgen voor een vlotte en onberispelijke uitvoering binnen een prestatiegericht model: “no cure no pay”. Kan het beter?
The extra mile:
We streven er continu naar de efficiëntie op te krikken door ondersteunende diensten zoals ons digitaal platform, ons contact & dispatch centre en onze logistiek diensten te integreren met als doel de totale netto kosten maximaal te drukken.

Partnership 2.0 is het ultieme doel van elke samenwerking die we opstarten:
we helpen uw omzet per klant te verhogen, de klantenbinding te versterken en leveren een ongeëvenaarde klantenervaring.
Daarnaast bieden we een slim testmodel (‘agile piloting’) om sneller nieuwe producten en diensten te lanceren en marktinzichten te verkrijgen.
The extra mile:
Onze technici zijn uw ambassadeur bij de eindklant en creëren extra meerwaarde door alert en open te zijn voor opportuniteiten. Kortom, we helpen uw bedrijfsresultaten naar een hoger niveau tillen.
Onze klanten
Word vandaag lid van onze nieuwsbrief!
Klik hier om je in te schrijven