Smooth operations door de juiste dienstverlening
Janssens Field Services heeft de gemotiveerde en gekwalificeerde mensen, de processen op maat en de middelen ter beschikking om uw klanten een ongeëvenaarde dienstverlening aan te bieden.

Welke diensten kunnen we hiermee aanbieden?

Bodyshopping: Wij zorgen op het juiste moment voor de juiste man met de juiste werkmiddelen. Een druktepiek? Een griepgolfje? Geen probleem. We houden voor u een extra reserve aan collega’s achter de hand die zó paraat staan. |
Field Service Outsourcing: U vertrouwt ons totale werkpakketten toe en JFS zorgt voor een vlotte en onberispelijke uitvoering binnen de afgesproken deadlines, in een prestatiegericht model: “no cure no pay”. Kan het beter? |
Partnership 2.0: Hierbij gaan we geïntegreerd nog een aardig stapje verder. We optimaliseren uw flows en zijn als uw ambassadeur alert voor opportuniteiten bij uw eindklanten. Kortom, we helpen uw bedrijfsresultaten naar een hoger niveau tillen. |

Ons contact & dispatch center wordt bemand door goed opgeleide, klantgerichte medewerkers die u vlot en efficiënt te woord staan in het Nederlands, Frans en Engels.
Onze agenten lossen zowat 70% van de vragen van onze klanten vanop afstand op en sturen – indien nodig – ook de juiste wisseltoestellen. Voor alle overige vragen worden service tickets met de gepaste prioriteit aangemaakt en onmiddellijk ingepland. U kunt 24/7/365 genieten van deze dienstverlening met verschillende SLA’s en KPI’s. Onze technisch geschoolde agenten zorgen daarnaast ook voor de nodige feedback om de processen van de dienst-na-verkoop te optimaliseren en om eventuele productdefecten tijdig op te merken.Het contact centre kan tevens ingeschakeld worden voor het boeken van field interventies, site surveys of algemene audits bij de klanten thuis. Ondertussen worden meer dan 95% van de afspraken via de online bookingsapp uitgevoerd. |
Afhankelijk van het dienstverleningsniveau assisteert het contact center ook bij:
|

JFS managet probleemloos de volledige set logistieke stromen van uw project in verschillende modellen: VMI, consignatie, distributie. Ons doel loopt dan gelijk met het uwe: een vlotte werking in de field met een zo laag mogelijke kost aan werkkapitaal. Deze logistieke stromen lopen zowel van JFS naar de field engineer en terug, als naar de eindklant en terug, en dat zowel voor de volledige toestellen als voor onderdelen.
Bovendien zijn we ‘geprefereerd partner’ van Kiala en Bpost en kunnen we ook ‘in-night in-van delivery’ organiseren. Onze diverse magazijnen kunnen ingeschakeld worden als ‘pick-up-drop-off’ (PUDO), en voor het opslaan en beheren van bufferstocks, ‘staging’-diensten en het herstellen van retour toestellen. Wanneer we samen met u het service design uittekenen (link naar service design) geven we advies over de optimale logistieke flow voor elke fase van uw project. De volledige logistieke flow is geïntegreerd in ons digitaal platform: online opvolging en rapportering inbegrepen. |

JFS kan en wil graag verder meedenken om uw project maximaal te kunnen ondersteunen.
Wist u dat we ook diensten aanbieden in orderverwerking, administratieve opvolging, telesales, distributie, innovatiemanagement, begeleiden van veranderingsprocessen,… zowel ‘on-shore’ als ‘off-shore’? Geen opdracht te zwaar, geen berg te hoog. |
Onze klanten
Word vandaag lid van onze nieuwsbrief!
Klik hier om je in te schrijven