Contact & dispatch center

Ons contact & dispatch center wordt bemand door goed opgeleide, klantgerichte medewerkers die u vlot en efficiënt te woord staan in het Nederlands, Frans en Engels.

Onze agenten lossen zowat 70% van de vragen van onze klanten vanop afstand op en sturen – indien nodig – ook de juiste wisseltoestellen. Voor alle overige vragen worden service tickets met de gepaste prioriteit aangemaakt en onmiddellijk ingepland. U kunt 24/7/365 genieten van deze dienstverlening met verschillende SLA’s en KPI’s. Onze technisch geschoolde agenten zorgen daarnaast ook voor de nodige feedback om de processen van de dienst-na-verkoop te optimaliseren en om eventuele productdefecten tijdig op te merken.Het contact centre kan tevens ingeschakeld worden voor het boeken van field interventies, site surveys of algemene audits bij de klanten thuis. Ondertussen worden meer dan 95% van de afspraken via de online bookingsapp uitgevoerd.

Afhankelijk van het dienstverleningsniveau assisteert het contact center ook bij:

  • Dynamische planning en routeoptimalisatie
  • SLA-management
  • VIP-ondersteuning bij uitzonderingstrajecten
Klik hier om terug te gaan

Onze klanten



Word vandaag lid van onze nieuwsbrief!

Klik hier om je in te schrijven