Smooth operations door een unieke en efficiënte werkwijze.
Naast gemotiveerde en goed opgeleide mensen zijn onze methodologie een tweede nodige bouwsteen voor Smooth operations, bestaande uit het efficiënt inzetten van onze projectmanagers, ons digitaal platform en procesflows op maat.

Voor het design en de uitvoering van onze de dienstverlening maken onze projectmanagers gebruik van:

Een afgewogen projectmanagement
Onze projectmanagers volgen uw projecten van A tot Z op en zorgen ervoor dat de gekozen processen en ons digitale platform optimaal worden ingezet. Zij zijn uw eerste aanspreekpunt binnen Janssens Field Service. Ze zijn verantwoordelijk voor: |
|

Een efficiënt digitaal platform
JFS ontwikkelde haar digitaal platform om de dienstverlening te automatiseren en ondersteunen. Dit open en modulaire platform is dikwijls cruciaal gebleken om op korte termijn grote (migratie-)projecten binnen gestelde budgettaire beperkingen te kunnen uitvoeren. Het platform faciliteert onder meer: |
|
Ontdek hoe we op 6 weken voor een belangrijke energieleverancier een volledige field service en distributie platform hebben geïmplementeerd (Siebel integratie)

Een procesflow op maat van uw project
Er bestaat niet iets zoals een ‘standaard’ manier om een dienst-na-verkoop te organiseren. Tenzij die van ons: maatwerk! Om de service te definiëren vertrekt JFS steeds van uw huidige en gewenste projectparameters op het vlak van complexiteit van de producten, gewenste responsetijden, volumes, logistieke beperkingen, service-uren en service regio’s. Het enige doel is een maximale klantentevredenheid te realiseren binnen een aanvaardbaar kostenmodel. | Procesflows:
|
Onze klanten
Word vandaag lid van onze nieuwsbrief!
Klik hier om je in te schrijven