Mensen maken het verschil

Elk jaar screenen en interviewen we bij JFS zo’n 1200 kandidaten die – gelokt door onze fijne werkomgeving en met de benodigde technische kennis als basisbagage – bij ons komen aankloppen om deel uit te maken van ons team. Maar enkel die basiskennis volstaat niet. We leggen de lat substantieel hoger. Zo wordt er ook gepeild naar talenkennis, communicatieve vaardigheden en werkattitude. Het levert ons een kwalitatieve spoeling op.

Door middel van een unieke ondersteuning verrijken we die kwaliteit continu:

  • Een eigen JFS Academy neemt rekrutering, selectie, training, certificering en follow-up voor zijn rekening.
  • Een uitgekiende Field support infrastructuur (team coaches, team leaders, mentor technici & domeinexperts) verzekert het competentie-management en de individuele training & ondersteuning op maat.
  • Technici houden via een portaalsite de vinger aan de pols met ‘live’ KPI-monitoring en kunnen zich grotendeels zelf coachen.
  • Motiveringsprogramma’s gebaseerd op individuele en groepscores van KPI’s (first-time-right, net promotor score…).
  • In-house End2End services (dispatch, call centre, digitaal platform, project management, logistics) voor een naadloze integratie en een superieure End2End klantenervaring

The extra mile:

Toptechnici gemotiveerd en geïnspireerd door onze
Smooth operations missie = ongeëvenaarde klantenervaring.

Onze klanten

Devices & retail

ICT

Utility

Beveiliging

Telecom



Word vandaag lid van onze nieuwsbrief!

Klik hier om je in te schrijven